Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

درمان بی خوابی بدون دارو

مشکل در خواب یا بیخوابی دارید؟

حفظ رابطه سالم بین ذهن و بدن برای سلامت روحی و جسمی بسیار مهم است.
هنگامی که چیزی این رابطه را از بین می برد، خواب خوب دشوار و گاهی غیر ممکن است.
خبر خوب این است که امکان برطرف کردن عوامل اینچنینی بدون دارو وجود دارد.

بی خوابی یک اختلال خواب بسیار رایج است که حدود یک سوم بزرگسالان در طول عمر خود آن را تجربه می کنند.

در صورت وجود هریک از موارد زیر شما ممکن است بیخوابی داشته باشید:

* بیشتر شبها بیش از ۳۰ دقیقه طول می کشد تا به خواب بروید
* شما در طول شب بیش از ۳۰ دقیقه وسط شب از خواب بیدار می شوید
* وقتی صبح بیدار میشوید احساس خستگی دارید و حس می کنید که خواب سطحی و سبکی داشته اید

بی خوابی یک اختلال است که به جنبه های زیادی از زندگی یک فرد بستگی دارد.
تقریبا هیچ چیز بدتر از تلاش برای شروع خواب وجود ندارد , درحالیکه به نظر می رسد باید طبیعی و آسان باشد.
گاهی شما تعجب می کنید که چرا اگر خیلی خسته هستید، بازهم خواب شبانه برای شما اینقدر سخت است؟
شاید باورتان نشود که بدون استفاده از دارو می توانید خواب کافی با کیفیت بالا داشته باشید.

درمان شناختی-رفتاری برای بیخوابی (CBT-I) به عنوان اولین خط درمان بیخوابی مزمن در کشورهای پیشرفته و در کلینیک اختلالات خواب دکتر مصطفی امیری توصیه شده است و من آنرا برای اغلب افراد در سنین ۱۵ تا ۹۰ سالگی انجام میدهیم.

درمان های تخصصی شناختی و رفتاری و درمان های دارویی و غیردارویی بی خوابی هم بصورت آنلاین و در اپلیکیشن بی خوابی بهرست و هم در کلینیک خواب دکتر مصطفی امیری در دسترس اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.